maandag 5 november 2012

Parfum: Giorgio Armani Acqua Di Gioia


De parfum is een ode aan de vrouw en de natuur. De geur is geïnspireerd op verre eilanden en heeft als voornaamste ingrediënten frisse munt bladeren, Italiaanse limone, waterjasmijn, Siciliaanse ceder. Ze geven een fris maar toch warm aroma.














Prijs
  • 30 ml = 41,40€
  • 50 ml = 58,47€
  • 100 ml = 78,29€
Wow, ik was er zo zot van! Ik heb nog geen enkele parfum echt leeg gebruikt behalve de deze. Toen ik hem rook in de parfumerie moest ik hem gewoon hebben. Hij is helemaal de parfum die ik echt graag reuk en ook nooit beu ben. Spijtig genoeg is de mijne al op. Ik zou hem zeker nog eens kopen en hem zeker aanraden aan vriendinnen. Nuja, dat aanraden moet zelfs niet, want toen ik hem aanhad voegen ze allemaal welke het was. Ook vind ik de reclame van deze parfum zo mooi. Het is duidelijk dat het een ode is aan de natuur en de vrouw. 


Bronnen: Giorgio Armani

Geen opmerkingen: