dinsdag 18 december 2012

That's Weird! Gebruik van babydoekjes.

Billendoekjes, normaal gebruik je ze voor de verzorging van je baby... Ik gebruik ze voor als ik iemand schmink. Als ik bij iemand eyeliner aanbreng of oog make-up test ik dit even op m'n hand en het is dan daarna dat ik met deze doekjes mijn handen proper maak. Ook als ik video's maak en ik doe m'n foundation op de 'rug' van m'n hand, gebruik ik zo'n doekje om het terug proper te maken. Laatst had ik er van Zwitsal gekocht, ze waren in promo in het kruidvat. Je kunt ze eigenlijk voor heel veel gebruiken en ze hoeven daarvoor niet van Zwitsal te zijn. Ik heb er ook van Europrofit, die zijn goedkoper en even goed als je ze voor dit gerbuikt. Ook gebruik ik ze soms voor vlug men borstels uit te wassen als ik ze een paar keer nodig heb na elkaar. Nu niet mijn foundation kwasten of oogschaduw kwasten, maar vooral men lip kwasten. Door ze gewoon te wassen krijg ik niet alle product eruit en door de doekjes te gebruiken wel.

Soms kan je ze in promo pakken krijgen, bv in het kruidvat. Maar als je ze wilt gebruiken zoals ik ze gebruik hoeven ze niet echt van Zwitsal te zijn. Europrofit kan hier evengoed voor zijn. Vroeger gebruikte ik eigenlijk altijd een Mac ontschminkingsdoekjes en die zijn wel duurder of deze. Dus voor mij is het goedkoper om dit te doen dan telkens een Mac doekjes te gebruiken. 

Geen opmerkingen: