zondag 10 maart 2013

Welcome 2 My Life (Part 4)

Een oude foto maar toch... Sneeuw!! Deze is van 24/02. Ik ben de laatste jaren wel meer aan het uitkijken naar de zomer. Sneeuw is mooi, maar vuil. Voor mij mag het gerust warmer worden.

Ik ben niet echt zo het type van de juwelen, maar de laatste tijd vind ik juwelen leuker en leuker. Deze armband kocht ik in het kruidvat voor 2€

Uitgaan hoort erbij! Het was lang geleden dat ik nog eens uit was geweest met vrienden. Zo een uitgaan type ben ik niet echt. Maar m'n vrienden waren echt aan het "zagen" om eens mee te gaan. Dus ben ik dan ook maar meegegaan. Het was een super toffe avond.

De zag ik staan en moest ze hebben. Ze zijn altijd zo rap uitverkocht.

Een rode broek! 1 jaar geleden zou ik dit nooit gekocht hebben, hoe mooi het ook is.

Geen opmerkingen: