donderdag 26 juni 2014

Review: Essence All About Matt! Oil Control Paper

Wat? Neemt olie van de huid weg.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 1,99€

Verpakking: Niet zo een speciale verpakking, maar toch spreekt het mij aan. Rood en witte tinten!

Mening: Ik heb eerder al van andere merken oil control paper gebruikt en deze is denk ik wel één van de goedkoopste die ik gebruikt heb. Maar... wel de beste tot nu toe! Het neemt alle olie weg van je gezicht zodat je terug een matte look krijgt. Ik gebruik deze vooral tijdens het uitgaan... Even deze oil control papers gebruiken, daarna wat bij poederen en alles ziet er terug perfect uit. Na gebruik gooi je het doekje gewoon in de vuilbak.

Aanrader: Ja! Zeker als je soms eens je make-up wilt bijwerken. Er zal zeker zo'n pakje meegaan met mij op reis!


Geen opmerkingen: