woensdag 20 augustus 2014

Review ☆ Kruidvat Foot Spa Voetbutter

Wat? Verzorgende crème voor je voeten.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 2,99€

Extra informatie: Natuurlijke advocado-olie en sheabutter zorgen voor een soepele streel zachte huid. Betaïne helpt de huid herstellen en zorgt voor een goede hydratatie.

Mening: Wat ik het belangrijkste vind aan een crème is dat deze rap moet intrekken. Ik wil niet 5 minuten wachten tot wanneer deze intrekt. Ik heb daar het geduld niet voor en dan begin ik na 1 minuut al rond te lopen en slier ik uit. Deze crème trekt heel rap in! Dus bij mij is dit al een pluspunt. Voeten voelen na het intrekken van de crème heel zacht aan. Smeert goed open, je hebt er niet veel van nodig. Natuurlijk is dit een persoonlijke keuze, wil jij wel rijkelijk je voet insmeren kan je dat doen. Minder aan deze crème is dat de ontwikkelaars er voor kozen om een pot te gebruiken. Een tube zou hygiënischer zijn of een soort van schepje / lepeltje dat bij het potje komt om er crème er uit te halen.( -> bacteriën die op je handen zitten komen in de pot terecht.) De crème ruikt super lekker, een zeer aangename geur.

Aanrader: Ja.

Geen opmerkingen: