zondag 4 november 2012

Shoplog 3/11/2012: Gosh, Essence, Fing'rs, ...

Winny shampoo met eieren. Gebruik ik om men borstels met te wassen. (0.60€)




















Normaal koop ik niet zo rap nagellak. Maar ik had rode nagellak nodig, omdat ik daar binnenkort iets mee ga doen.













Dit zijn nog producten van de Essence Cherry Blossom Girl collectie. Die waren ook in promotie. Elk waren ze maar 1€.

** De wimpers zijn gemaakt van papier. **










Een Essence kwastje voor gel liner en valse nagels van Fing'rs voor nog maar 2€.













Een wenkbrauw potlood van Gosh. Deze was te koop voor nog maar 3€. Vroeger gebruikte ik altijd een potlood voor mijn wenkbrauwen, maar sinds ik een wenkbrauw poeder heb van Dior gebruikte ik geen potloden meer. Nuja, ik vond voor 3€ kunnen we het wel eens proberen.








Vloeibare eyeliners!! Van Gosh. Deze waren elk 2,5€






















Geen opmerkingen: