vrijdag 8 augustus 2014

Review ☆ Corine de Farme Monoï De Tahiti Uiervet + Bruiningsversneller

Wat? Crème die je kan gebruiken vóór het zonnen. Zorgt ervoor dat je rapper een bruine kleur zult hebben.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 5,54€

Mening: Zeer vettige crème. De crème heeft een stevige textuur, maar éénmaal contact met de huid smelt deze mooi. Ik bracht deze aan voor ik onder de zonnebank ging. Na mijn sessie zag ik wel duidelijk een verschil buiten wanneer ik deze crème niet gebruik. Mijn huid was daarna de hele dag gehydrateerd en had een mooie glans. De crème heeft een aangename geur. Voor mij een zoete snoepjes geur. Wat aangenaam is als je van onder de zonnebank komt en nog steeds lekker ruikt. Het is geen plakkerige crème. Het is een aangenaam gevoel wanneer deze crème is aangebracht op de huid. Volgende dag was men huid lekker zacht.

Aanrader: Ja. Voor zowel voor het zonnen buiten als voor onder de zonnebank.


Geen opmerkingen: