maandag 11 augustus 2014

Review ☆ Dove Hair Therapy Nutritive Solutions Nourishing Oil Care

Wat? Verzorging met olie voor het haar.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 4,49€

Extra informatie: Duo formule spray, ontworpen om tot op celniveau te gaan. Bevat 2 lagen: één met gewichtloze voedende oliën die voedingsstoffen hepen aan te vullen en andere met Micro Moisture serum om haarschubben glad te maken.

Gebruiksaanwijzing: Schudden en verdelen over nat of droog haar. Niet op de haarworstels sprayen.

Mening: Bij dit product had ik de eerst keer een beetje te veel gebruikt. Mijn haar werd toen rapper vettig, maar zag er wel mooi gezond uit. Nu gebruik ik minder van het product en ik heb hetzelfde resultaat, men haar is minder rap vettig. Dus het is even zoeken hoeveel keer sprayen perfect is voor je haar. Ik spray 5 tot 6 keer en dat is voldoende voor mij. Ik focus me vooral op de puntjes van men haar. Haar is zacht en heeft een mooie glans na gebruik. Het gevoel dat je net van de kapper komt. Glans blijft tot aan de volgende was beurt.

Aanrader: Ja.


Geen opmerkingen: