zaterdag 16 augustus 2014

Nails ☆ L'oréal Infallible Nail 020 Fuschia For Life

Wat? Nagellak die 12 dagen mooi zou moeten blijven.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 11,99€

Verpakking: Zwart + kleur van de nagellak. Je kan de potjes nagellak uit het buisje halen.

Mening: Ik heb 3 laagjes op gedaan, persoonlijk vond ik dan de kleur het mooist. Lakt goed, heel aangenaam borsteltje om met te werken. Handig dat de nagellak uit het buisje kan. Mooie intense kleur. De eerste 2 dagen zat de nagellak perfect. Pas na de 3de dag begon er af en toe een schilfer in te komen. Bij sommige andere bloggers blijft de kleur dan wel langer zitten. Nu denk ik dat dat af hangt van de kwaliteit van je eigen nagels. Alhoewel deze nagellak langer bleef zitten dan de meeste nagellakjes die ik al gestest heb.

Aanrader: Ja en neen. Ja, omdat de nagellak wel langer blijft zitten dan andere nagellakjes die ik al getest heb. Neen, omdat het voor dat geld wel een heel prijzige nagellak is.







Geen opmerkingen: