zondag 21 januari 2018

Recept Review ☆ Klaaskoeken (Stefan Elias - Belgisch Bakboek)

Al zoveel gehoord over het Belgisch Bakboek, dus moest ik eens een recept proberen. Als je nog maar het woord Bloch uitspreekt weet iedereen die in Gent is opgegroeid waar je het over hebt. Zelf heb ik het boek niet, wat wel op mijn verlanglijstje staat. Maar bij het lezen van online reviews kwam ik uit op het recept van deze klaaskoeken. Ik moest deze lekkere klaaskoeken gewoon zelf eens proberen maken.

De klaaskoeken zijn overheerlijk en helemaal niet te vergelijken met degene die je kant en klaar in de winkel vind. Super heerlijk. Het recept is heel makkelijk, Ik vind het al een pluspunt dat deze maar 8 minuten in de oven moeten. Dat betekent dat je er rap van kunt smullen. Handig ook als je kinderen hebt... Die hebben vaak niet veel geduld ;) Na het proeven van deze, maak ik ze vanaf nu zelf als ik er zin in heb. Naar mijn smaak bevatten deze veel minder suiker dan de kant en klare in de winkel.

Het Belgisch Bakboek kan je kopen bij Standaard Boekhandel voor de prijs van 35 euro.

Geen opmerkingen: