maandag 1 januari 2018

Recept Review ☆ Amandelbroodje (Sandra Bekkari - Nooit meer diëten)

Dit broodje is super heerlijk. Ik heb heel lang gewacht om dit eens klaar te maken, maar vandaag gedaan en ik heb er geen spijt van. Het is een super gemakkelijk recept om te maken.
In het recept staat er dat je rozijnen erbij kan doen, ik heb dat niet gedaan. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo een grote fan van rozijn.
Ik eet het ter vervanging van brood, dus eigenlijk meer als ontbijt en lunch. Heerlijk!
Toen het in de oven zat rook het al heerlijk. Ons appartement rook naar dit broodje.
De ingrediënten zijn makkelijk te vinden, op het amandelmeel na. Ik heb eventjes naar het amandelmeel moeten zoeken. Uiteindelijk toch gevonden bij Aveve.

Het recept kan je vinden in het Nooit meer diëten 1 boek van Sandra Bekkari en op onderstaande link:
Recept amandelbroodje

Gemaakt? Laat zeker in de comments achter wat je er van vond.

Geen opmerkingen: