zondag 28 januari 2018

Recept Review ☆ Chicken Tikka Masala (Sandra Bekkari - Open keuken)

Had deze online al een paar keer tegen gekomen, dus als we dan eens tijd hebben in het weekend wat doen we dan? Jup, inderdaad... Dan maken we eens een gerecht waarbij we toch wat tijd nodig hebben. In de week heb ik vaak laat gedaan met werken, dus neem ik liever iets dat rapper klaar is. (Anders eet ik alles op wat in mijn buurt komt van de honger 😲)

Het recept is makkelijk te volgen. Er is enkel 1 ingrediënt waar ik een tijdje naar op zoek was en dat was de tikka masala curry pasta. Uiteindelijk heb ik dit in een Gentse winkel gevonden in de Wondelgemstraat.

Over de kokosmelk had ik mijn twijfels. Zou ik het gebruiken of niet? Ik hou namelijk niet zo van een kokos smaak. Bij dit gerecht proefde ik het niet zo, ik had kokosmelk van de aldi gekocht en heb iets meer of de helt gebruikt.

Super lekker is dit gerecht. Mijn man die van Afghaanse afkomst is vond het ook super lekker. Voor mij deed ik er courgette spaghetti bij en voor mijn man en dochter Afghaanse rijst. Dit gerecht was zeker geslaagd. Zeker een aanrader als je bezoek hebt, hier praten ze nog weken over!



Het recept kan je vinden op VTM koken via deze link: Chicken tikka masala

Gemaakt? Laat zeker bij de comments achter wat jij van dit recept vond.

- xx Lots Of Love xx -
- xx Fanja xx -

Geen opmerkingen: