zaterdag 3 februari 2018

#BistroParty McCain

Als eerste opdracht als ambassadrice van McCain mochten we een Bistro Party organiseren. Ik was eigenlijk heel enthousiast over het organiseren van een feestje en vroeg direct mijn familie uit om vandaag te komen eten. Ik had 2 weken om alles voor te bereiden, dus tijd genoeg om een menu samen te stellen. Sowieso hoorde bij mijn bistro party de McCain Bistro Style frieten. Wat is er het lekkerst bij frieten? Hamburgers!

Ik koos dus voor een gerecht met een hamburger. Als aperitief heb ik voor een tapas plank gekozen met allerlei lekkere hapjes. En last but not least als dessert een luchtige chocomousse en tiramisu met banaan en speculoos. Het was zeker een geslaagd feestje al zeg ik het zelf.






Tapas plank met chips en kruidenkaas. Salami en kaas.

Dit zijn zelf gemaakte geitenkaas balletjes. (Binnenkort recept online)
Hamburgers à la Gordon Ramsay in de maak.

McCain Bistro Style Patat'Dip frieten, hamburger en een klein beetje sla en tomaat.




Luchtige chocomousse en tiramisu met banaan en speculoos.
De McCain Bistro Style Patat'Dip frieten zijn zeker een aanrader. Ze smaken meer naar patat dan andere frieten en zijn handig als je ze wil doppen in je saus, want ze hebben een soort kuiltje. Ik bedenk met net dat ze super zouden zijn bij een filmavond. Frietje? Even dippen en yummie!

- xx Lots Of Love xx -
- xx Fanja xx -

Geen opmerkingen: