vrijdag 23 november 2012

Shoplog: lightinthebox.com

Een heel tijdje geleden had ik een bestelling geplaatst op lightinthebox.com. Ik denk een 2-tal weken geleden had ik de bestelling ontvangen. Sommige artikelen zullen niet dezelfde prijs hebben als op de site. Dat is omdat er toen ik de producten aankocht ze in aanbieding waren.

1 paar rode wimpers.
1,59€




















10 paar natuurlijk ogende wimpers.
9,59€




















Wenkbrauw scheerapparaten.
3,19€




















50 Stuks valse wimper lijm 2ml - travel size.
15,99€



















Waterdruppel spons.
3,19€




















10 stuks volume mascara's.
15,99€















10 paar lange, gebogen mode wimpers met extra volume.
7,19€



















Make-up assist device tool voor valse wimpers.
1,59€



















3 matte nagellaken.
6,39€






50 paar valse wimpers mixen stijl.
12,79€



















1 paar mooie valse wimpers.
1,59€




















Mixcolor 18 inch kunststof veer haarverlenging set van 3 stuks.
3,99€



















Valse wimpers opslag pvc box.
3,19€




















Nagel Kaviaar.
3,59€



















50 stuks bloempot nagel decoratie.
4,39€




















1 paar groene wimpers.
1,59€




















Mascara aplicator gids.
1,59€




















100 paar valse wimpers.
21,35€




















100 paar valse wimpers.
33,75€





















Verdere uitleg:
Ik had eigenlijk gewoon besteld omdat de wimpers zo goedkoop waren. Aangezien ik professioneel bezig ben als make-up artist is dat wel leuk. Op klanten gebruik ik deze wimpers wel niet, ik gebruik zo voor fotoshoots. Klanten die wimpers vragen krijgen er van MAC. Ik had eigenlijk ook veer extentions besteld, maar die waren niet in voorraad. Zij beslisten dan maar op dat te annuleren en mij een tegoed bon te geven. Wat ik vind dat eigenlijk niet kan. Dat was wel een teleurstelling. Voor de rest is de kwaliteit wel in orde. Maar of ik nog eens zou bestellen bij hen? Neen, ik denk het niet. Ik heb dus een 150€ ook extra moeten betalen voor verzendkosten, bankkosten en duane kosten. Ik heb er eigenlijk 150€ verlies aan. 150€ waar ik eigenlijk niets aan heb. Ik vind dat persoonlijk veel en vind het niet waard om nog eens te bestellen bij hen. De bestelling was wel inorde. Kwaliteit is ook in orde.

Geen opmerkingen: