woensdag 5 december 2012

Ontschminking- en verzorgingsritueel

Ontschminken... Het is de belangrijkste taak die je 's avonds hebt als je geschminkt bent. Nu ja, als ik 's avonds laat thuiskom heb ik ook soms geen zin meer om het te doen, maar toch doe ik het wel en de volgende morgen ben ik dubbel zo blij dak ik men make-up er toch af heb gehaald. 

Ik begin met een reiniginsmelk. Ik gebruik Essentials van Garnier omdat hij geen aprfum bevat, geen alcohol en geen colorant. Tegen bepaalde producten kan ik niet zo goed tegen. Deze is perfect voor mijn huid! Jammer dat hij altijd zo rap uitverkocht is.
















Als lotion gebruik ik gewoon eentje van het kruidvat. Hierboven had ik gezegd dat ik een gevoelige huid had, maar toch wilde ik eens deze proberen. Je weet maar nooit. Hier komt nog een review van later.

















Bron
Na dat ik klaar ben met de lotion, spoel ik mijn gezicht met voldoende water. Gewoon puur water, geen zeep,... Gewoon water. Het is zo zalig om in de zomer even je gezicht te spoelen na een hele dag make-up gedragen te hebben en in de winter natuurlijk met warm water.



































Als laatste gebruik ik een crème van Vichy. Hier kan ik ook nog niet zoveel van zeggen want later komt hier nog een review van. 

Geen opmerkingen: