zondag 9 december 2012

Review: Maybelline Master Smoky Shadow Pencil

Merk: Maybelline
Naam: Master Smokey
Kleur: Smoky Black
Wat? Make-up
Waar te vinden? Kruidvat, supermarket.
Prijs: 10,99€

Verpakking: Aan de ene kant het potlood, aan de andere kant het sponsje. Niet zo groot, wel dikker dan een gewoon potlood.




Mening: Ik vind het een super product. Toen ik het kocht was ik er niet eigenlijk zo enthousiast over. Ik was aan het twijfelen of ik echt wel 10€ wilde uitgeven aan zo'n potlood. Ik deed het uiteindelijk toch, enkele reviews online hadden me overtuigd. Ik gebruik wel liever een andere borstel. Persoonlijk vind ik dat het sponje tamelijk veel kleur opneemt, het verdwijnt eigenlijk. Ik heb het aangebracht met een Zoeva #320.

Aanrader? Ja
Punten: 7/10




Hoe gebruiken?
Je maakt eerst met het potlood een dikken lijn tegen de wimpers aan. Hoe meer je gebruikt, hoe meer kleur en hoe meer je naar boven kan blenden. 

Je blend naar boven.

Klaar! (Hier mag er nog meer naar boven geblend worden)

Geen opmerkingen: