vrijdag 4 januari 2013

Hoe ik mijn staaltjes opberg en waarom ik ze bewaar

Ik dit bakje dat aan de muur vast hangt, bewaar ik mijn staaltjes. Het is eigenlijk zo een bakje waar je schroeven in verschillende maten kan in leggen. Ik had het al eens gebruikt om mijn lipgloss en lipstick in op te bergen, maar na een tijdje had ik te veel lipgloss en lipstick dat het bakje te klein was. De staaltjes zitten soort per soort zodat het makkelijker is om iets terug te vinden. Nu heb ik er ook namen opgezet. (bv: Parfum, zeep, douchegel,...)







Crème voor de voeten en benen.
Haar styling
Gezicht reiniging
Handverzorging
Douchegel
Dagcrème
Parfum
Zeep
Ik spaar ze omdat het zo makkelijk is om eens een staaltje te gebruiken als ik geen douchegel of shampoo meer heb. Als ik eens in de winkel ben vergeet ik wel eens dat ik bijvoorbeeld shampoo moet meebrengen. De parfum staaltjes bewaar ik vooral voor als ik eens een nieuwe parfum wil kopen kan ik eens tussen de staaltjes kijken. Ik heb wel tamelijk een collectie parfum, maar soms denk ik het is eens tijd voor iets anders en dan neem ik ook een staaltje. Ook zijn ze handig om mee te nemen. Niet dat een gewone fles parfum lastig is om mee te nemen, maar een staaltje is kleiner en neemt dus niet zoveel plaats in. Ook zo leer je andere merken en verschillende producten kennen. Ik doe dit eigenlijk wel al lang, daarom dat ik er een aantal heb. De zeepjes komen vooral uit hotels. Die gebruik ik niet echt, maar soms leg ik er eentje van die echt goed ruikt in mijn kleerkast. 

Geen opmerkingen: