dinsdag 29 januari 2013

How To: Make-up Borstels Wassen Met MAC Brush Cleaner

Vorige week liet ik jullie zien hoe je make-up borstels kunt wassen. Als je je borstel maar 1 maal hebt gebruikt kun je ook gebruik maken van MAC Brush Cleaner. Natuurlijk moet je na een tijdje toch nog eens je borstels wassen. Ik was toch zeker elke week mijn borstels, maar om ze vlug proper te maken, gebruik ik MAC Brush Cleaner. Hieronder toon ik jullie hoe ik dat doe.















Nodig:
Buiten je MAC Brush Cleaner (foto hierboven) heb je nog andere dingen nodig.

Maandverband. Ik vind deze het makkelijkst. Je kan ook gewoon keukenpapier gebruiken.

Borstels die gebruikt zijn.

Hoe?
Doe een beetje Brush Cleaner op een verband of tisseu.

Je hebt niet zoveel nodig. 

Maak ronde bewegingen met je borstel op de plaats waar je de brush cleaner hebt gedaan. Doe dit tot wanneer de borstel proper is. Tot wanneer er geen kleur meer van komt.

Geen opmerkingen: