woensdag 27 februari 2013

Boeken: Lauren Conrad Style

Onlangs was ik naar The Hills aan het kijken op MTV online. Bij Lauren had ik telkens zoiets van: 'mooie outift', 'dat zou ik ook nog dragen' en 'wow'. Na een beetje online zoeken over Lauren, kwam ik op een website waar het boek Lauren Conrad Style op stond. Zonder twijfelen heb ik het boek besteld bij de boekhandel. Ik moest dat boek gewoon hebben.













Lauren verteld hoe je jezelf van kop tot teen op en top kan aankleden. Ze heeft het ook over onderwerpen zoals; make-up, accessoires, ... . Maar ook over hoe je een kleedje compleet kan veranderen door er de schaar in te zetten. 















Er staan heel veel afbeeldingen in het boek, die een kijk geven op wat ze precies bedoelt. Zo toont Lauren hoe je met 2 bikini's er eigenlijk 4 verschillende kan krijgen.



















Aan het hoofdstuk 'Orde in de kleerkast' had ik het meest. Hier verteld ze hoe jij het beste jouw kleding kast kan schikken en op orde krijgen. Mijn kast ziet er echt beter uit nu en is aangenamer om iets te zoeken. Ik vind het onmiddellijk nu, zonder 10 minuten te moeten zoeken. 

















Het boek leest heel makkelijk door. Het is net alsof ze aan het praten is tegen jouw. Ik ben echt geen lezer, boeken zijn echt niets voor mij. Maar dit boek las ik met plezier. Ondertussen hebben al 2 personen die ik ken, het boek gekocht. Het boek staat boordevol tips. Zeker een aanrader.

Prijs: 14,95€
ISBN: 9789020679090
Pagina's: 230

Geen opmerkingen: