zondag 3 maart 2013

Review: Dove Crème Mousse Hypoallergenic Body Wash

Wat? Douche crème mousse om te gebruiken bij het douchen.
Waar te vinden? Kruidvat, Supermarkt, ...
Prijs: 5,99€ voor 400ml

Verpakking: Fles/tube, die smal naar boven loopt.

Mening: Aangename geur. Je gebruikt er rap te veel van. Je hebt dus echt niet veel nodig van het product. Ik ben wel iemand die van douche crèmes graag veel gebruikt om me in te zepen. Heel aangenaam om te gebruiken en smeert goed open. Ik denk wel dat de crème niet echt voor de heel gevoelige huid is. Ik heb bij bepaalde producten dat ik bolletjes krijg op mijn arm en ik dacht bij het gebruiken van dit product dat het misschien ging weggaan. Maar dit was dus niet het geval. Voor de rest is het een super product. Ik heb de andere versie ook nog en kan niet wachten om het te gebruiken.






De stevige textuur dat de crème heeft. Het lijkt echt
op slagroom, maar dan een beetje dikker.  

Geen opmerkingen: