maandag 18 maart 2013

Review: Kruidvat Fruity Cocktail Masker (Peel Off)

Wat? Masker voor het gezicht.
Waar te vinden? Kruidvat.
Prijs: 1,49€

Verpakking: Aantrekkelijke verpakking. Er waren nog 2 andere maskers, maar deze sprong er echt uit. Verdeelt in 2, zo kan je het 2 keer gebruiken.

Mening: Voelt fris aan op de huid. Het masker gaat er gemakkelijk terug af. Aangezien het een peel off is. Op sommige plekken had ik het er een beetje te dik opgesmeerd en daar ging het wel moeilijker af. Op de verpakking staat dat je het makkelijk kan afspoelen, wat ik dan ook deed. Maar dat ging toch niet zo vlot. Dat is het enige min puntje dat ik heb aan dit masker. Je kan het masker eigenlijk 3 keer gebruiken in plaats van 2 maal, maar dan moet je de overschot van het ene zakje al heel goed kunnen bewaren. Voor de extreem gevoelige huid zou ik het afraden. Kan al niet wachten om de andere 2 te testen.

Het product is roze, dus daarom dat mijn gezicht een beetje naar de rode kant gaat.
Niet te dik smeren of het droogt niet en dan heb je niet dat peel off effect.

Geen opmerkingen: