dinsdag 12 maart 2013

Review: Syoss Haarkleuring


Wat? Om je haar te kleuren.
Waar te vinden? Kruidvat, Supermarkt.
Prijs: 10,49€

Verpakking: Alles zit in een zwarte kleine doos. Persoonlijk vind ik dat de verpakking heel professioneel oogt.

Mening: Ik had van deze maar 1 pul nodig. Bij de andere haarkleuring die ik vroeger gebruikte, had ik zeker 2 pulletjes nodig. Alles is heel duidelijk hoe je het moet gebruiken. De kleur blijft heel lang. Men haar is nu 4 weken gekleurd en de kleur is nog altijd mooi zwart. Bij de andere kleuring werd het na een tijdje koper bruinachtig... Heel lelijk. Bij deze heb ik dit nog niet ondervonden. Ik ben vooral verast van deze kleuring. Ik had al een paar slecht opmerkingen gehoord, maar ik ondervind geen enkel slecht punt aan deze kleuring. Ik denk dat dit van persoon tot persoon af hangt en dat het ook te zien is hoe die kleuring reageert op jouw haar. Ik heb deze gekocht bij het Kruidvat, de haarkleuring was toen in promotie (2 voor...). Ik weet wel niet meer precies de welke. maar hou vooral je reclame van het Kruidvat in het oog. Het Kruidvat geeft altijd leuke promoties op haarkleuring. Niet altijd, maar toch... Het is zeker een aanrader. Ik heb de zwarte kleur gebruikt. (1-1)

Wat er allemaal in de verpakking zit: de ontwikkelcrème, de handleiding met daarin handschoenen, een conditioner en de verzorgende crèmekleuring.

Een paar dagen na de kleuring...

Bronnen foto bovenaan: beautybody.nl

Geen opmerkingen: