vrijdag 17 mei 2013

What's In My Tanning Bag

In de zomervakantie ga ik op reis naar Turkije en om mijn huid te laten wennen aan de "zon", ga ik al een tijdje onder de zonnebank  Ik ben begonnen met 10 minuten en zit nu aan 15 minuten om onder de zonnebank te liggen. Je huid goed verzorgen in een must als je onder de zonnebank gaat, daarom geef ik jullie een kijkje in mijn toilettas die ik altijd meeneem als ik onder de zonnebank ga.

Nivea tasje. Deze had ik eens gratis gekregen, bij aankoop van 3 Nivea producten.











Nivea reinigingsdoekjes. Soms ga ik naar de zonnebank na m'n werk. Deze gebruik ik dan om mijn make-up er af te halen.
Deze zaten in een voordeel verpakking per 2 en was 5€.








Lip verzorging. Deze kost minder dan 5€.



















Garnier Body Intensive 7 Days. Met dit product smeer ik me in, als ik gedaan heb met zonnen.

Geen opmerkingen: