zondag 15 juni 2014

Swatch: Essence Viva Brasil Lip Balm 01 Colour Parade


Wat? Lip balsem.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 1,99€

Verpakking: Dezelfde kleur als het product. Dop is doorzichtig met witte letters.

Mening: Ik was het meest benieuwd naar wat voor effect deze lip balm zou hebben, het zag er zo speciaal uit. Maar deze is gewoon doorzichtig, het laat enkel een glansje achter. Ik had eigenlijk iets meer verwacht. De lip balm voelt niet plakkerig aan en het voelde niet aan alsof er iets op men lippen lag. Soms heb ik dat wel bij andere lip producten dat je het gevoel hebt dat er een laagje op je lippen ligt. Zal ik veel naar deze lip balm grijpen? Niet veel, maar ik zal de lip balm wel gebruiken. Ondanks het feit dat ik meer verwachte is deze lip balm wel mooi en aangenaam om op te hebben.

Aanrader: Ja, enkel als je iets zoekt dat een mooie glans achterlaat op de lippen.



Geen opmerkingen: