vrijdag 26 oktober 2012

Review: Pearl Drops Smokers Tandpasta

Naam: Pearl Drops Smokers
Wat? Tandpasta gemaakt voor mensen die roken.
Prijs: Ik dacht iets van een 7€. Maar ik heb korting gehad en heb 3€ betaald.

Verpakking: Niet zo speciaal, ook niet zo opvallend.

Indruk na 1ste gebruik: Zacht van smaak. Laat een fris gevoel achter in de mond. Schuimt heel veel in de mond.

Na 3 weken: Er is wel een kleine verandering, maar om te zeggen dat de tandpasta een wow effect heeft. Neen. Na de tanden te hebben gepoetst zijn ze inderdaad witter, maar na het eten van iets verdwijnt het.

Mening: Ik zou het zeker niet opnieuw kopen. Wat ze beloven is niet waar. Er is een beetje verschil maar niet hetgeen ze beloven.

Aanrader: Neen. Helpt niet. (Wil je echt wittere tanden dan kun je ze enkel laten bleachen)
Punten: 4/10



Het is op zich geen slechte tandpasta, maar rond de randen van de tanden heb ik echt geen verschil gezien. (Ik heb het dan over de onderste tanden, die zie je niet. Het was gewoon te erg op foto! Ik schaam me!!)

Geen opmerkingen: