donderdag 29 november 2012

Review: Waterdruppel Spons (Beauty Blender) van lightinthebox.com

Naam: Waterdruppel spons
Prijs: 3,19€
Waar te vinden? Lightinthebox.com

Verpakking: Niet echt een verpakking. Maar hij is roze!!!

Indruk na eerste gebruik: Het is een leuk hebbeding. In de toekomst zal ik het niet zoveel gebruiken, omdat je dubbel product nodig hebt in vergelijking met een borstel.

Mening: Ik had deze vooral gekocht omdat ik het concept van een ei-vormige spons wilde proberen voor ik de echt van Beauty Blender ging kopen. Ze zijn namelijk niet zo aan de goedkope kant... Het is aangenaam om te gebruiken, maat het negatieve vind ik persoonlijk het feit dat je dubbel zoveel gebruikt. Ik twijfel nog altijd om er van Beauty Blender te kopen... Je kan hem voor meerdere dingen gebruiken, maar daar moet ik nog eens met experimenteren.

Punten: 8/10
Aanrader: Ja
Voor je de spons gebruikt moet je hem even in wat water dompelen. Zo word hij de spons nog een klein beetje groter.
Hier is de spons net in het water gedompeld.


Geen opmerkingen: