woensdag 28 november 2012

Shoplog: Opbergbox Kruidvat (Nail Art)

Als de reclame toekomt, dan is het boekje van het Kruidvat altijd 1 van   de 1ste waar ik in kijk. Een tijdje geleden stonden deze opbergboxen in het boekje en aangezien het Kruidvat niet zo ver is van waar ik woon. Ging ik er ook direct om. Waar ik woon moet je echt rap zijn voor zo'n dingen, die zijn altijd het rapste weg. 






Nog niet zo lang geleden had ik deze nail art besteld bij lightinthebox.com. Ik wilde ze nog niet snijden, omdat ik niet echt iets had om ze in te steken. Dus de opbergboxen van het Kruidvat kwamen echt van pas.














Ik kocht er eigenlijk 3, omdat ik 50 vakjes nodig had. Ik had namelijk 50 fimo's gekocht. Toen ik aan het snijden was, kwam ik er echter achter dat bepaalde fimo's er meerdere keren in zaten. Eigenlijk heb ik maar 1 doosje nodig. Ik heb ook de grotere versie van deze en daar steek ik allemaal haar spulletjes in.
Ik weet niet of ej ze nu nog bij het Kruidvat zult vinden, maar het is wel een item dat regelmatig terugkomt.

Geen opmerkingen: