zaterdag 22 december 2012

2013 Wishlist (Dingen die ik graag zou willen in 2013)

Het nieuwe jaar komt eraan en we hebben allemaal nieuwe doelen die we graag willen bereiken. Het zijn niet echt doelen. Het zijn meer dingen die ik graag zou willen in 2013. Iets duurdere dingen, waarvan je niet echt zegt nu ga ik erom... Maar je spaart er eerst even voor. 

Om te beginnen wil ik graag een camera. Nu heb ik alleen een camera om te filmen en dat is niet zo handig. Ook als ik foto's van producten neem, is dit meestal met mijn iphone. Bij die foto's heb ik niet zo'n problemen. Maar als ik foto's van men make-up wil nemen die ik aangebracht heb, dan is het niet zo zuiver en zie je de make-up niet zo goed. 
Een andere reden waarom ik een goede camera wil is om men portfolio uit te breiden. Ik wil graag verder geraken met men make-up en een goed en natuurlijk groot portfolio hoort daar bij.





Iets meer naar het einde toe van 2013, wil ik mij graag inschrijven voor een cursus allround styling. Veel mensen komen me vragen of ik ook gelnagels doe of acryl nagels. Ook nagels fascineren me meer en meer. Ook zijn verzorgde nagels een must! Het is het eerste waar je onbewust naar kijkt als je iemand ontmoet.




Voor de Moleskine Style Journal moet ik niet echt sparen, het is gewoon iets wat ik graag zou willen. Ik zou me graag meer bezig willen houden met mode ook en ik denk dat zijn boekje wel een stimulans kan zijn om het te doen. 












Als laatste is het iets dat niet echt te maken heeft met beauty of mode. Ik zou graag een Oosterse korthaar kat willen. Ik ben zo zot van die katjes! 

Geen opmerkingen: