dinsdag 1 januari 2013

Fashion Fouten 2012

We zijn een nieuw jaar, maar veel trends zijn er in 2012 gepasseerd en ook een aantal totale fouten. Ik zet de 3 slechtste voor jullie op een rij...

Whitney Port kennen we als het fashion meisje uit 'The Hills' en 'The City' Altijd goed gekleed en mooi opgemaakt. Ik vind deze outfit een beetje raar staan bij haar, hij is eigenlijk raar in het algemeen. Sorry Whitney maar deze outfit is een No No No.













Bij deze foto van Madonna denk ik dat ik zelfs geen uitleg hoef te plaatsen. Madonna moet haar kleden naar haar leeftijd, ik heb al veel oudere dames gezien in mooie outfits. 

















Wat was Kim aan het denken toen ze deze outfit aantrok? De rok spant zodanig dat haar buik erover komt. Het topje is ook niet echt mooi. Niet echt een mooie outfit vind ik persoonlijk.

















De achterkant van de jurk of wat je het ook mag noemen, is nog erger. Het flatteert niet echt.

Geen opmerkingen: