vrijdag 11 januari 2013

Favoriete Make-up Borstels

Ik heb een heleboel borstels. Meer dan ik ooit zelf kan gebruiken denk ik. Maar toch zitten er een paar favorieten bij. Ik zet ze voor jullie even op een rij... 

Deze borstel gebruik ik voor mijn blush aan te brengen. De haren van de borstel zijn eigenlijk wit. Maar ik heb de borstel al zodanig veel gebruikt voor blush, dat ik de haren niet meer echt proper wit krijg. Ik gebruik hem toch al een tijdje nu. 
Deze borstel is van Zoeva.







Voor foundation en poeder gebruik ik een duo fibre brush zoals ze deze wel noemen (Mac) Deze is wel een beetje op zen einde. Ik heb er nog een paar, maar ook die zijn al een beetje aan het kapot gaan. 
Deze borstel is van Zoeva.









Deze borstel gebruik ik om te contouren. Voor te contouren gebruik ik soms eens een andere, een iets fijnere. Maar de foto van die borstel is mislukt. Maar voornamelijk gebruik ik deze borstel.
Deze borstel is van Zoeva.







Dit is een ronde oogschaduw borstel en gebruik ik het liefst om te blenden.
Deze borstel is van Zoeva.












Voor oogschaduw aan te brengen gebruik ik graag deze borstels.
Deze borstels zijn van het Kruidvat van zijn niet meer te verkrijgen.












De foto is niet zo zuiver, maar deze is mijn favoriet om mijn wenkbrauwen te doen.
Deze borstel is van Dior en zat bij het palet van de Jazzclub collectie. Deze is helaas niet meer te verkrijgen.









Deze gebruik ik voor concealer aan te brengen. Heb je misschien al gezien in mijn filmpjes. Het is eigenlijk een oogschaduw borstel, maar ik vind hem fijner om er concealer met aan te brengen.
Deze borstel is van Estée Lauder en zat hij een feestdagen collectie.

Geen opmerkingen: