zaterdag 19 januari 2013

Make-up die ik dagelijks gebruik

Ik gebruik niet echt veel make-up dagelijks. Vroeger wel toen ik nog naar school ging. Alles was dan altijd van top tot teen in orde (ik probeerde dat toch zoveel mogelijk). Nu ik werk, is mijn make-up gebruik heel wat minder. Ik gebruik eigenlijk enkel foundation en wat poeder. De reden daarvoor is omdat ik lange pauzes heb en meestal doe ik dan over de middag dan een "dutje" Dus als ik dan terug moet gaan werken, doe ik m'n make-up er weer opnieuw op. ik schmink mij eigenlijk 2 maal per dag zou je kunnen zeggen. Om dan alles 2 maal perfect te doen van mijn make-up zou ik een beetje product verspilling vinden... Hieronder de producten die ik gebruik.

Ik gebruik Infinite Matt foundation van Catrice dagelijks. Ik gebruikte voor deze één van Gosh, die is nu een beetje te donker voor m'n huid. (In de winter en Zomer kan je huid verschillen van kleur)
Het is een super foundation. Ik heb er nog ééntje staan voor na deze. (Actie in het kruidvat 2 voor 8€)
Hij is niet zo dekkend. Voor mij is hij op het randje van dekkend genoeg.












 
Ik gebruik deze poeder nu al een tijdje, het is de mattifying compact powder van Essence. Maar... ik liet de poeder toch wel vallen. Hij is bijna op, maar ik heb al een nieuwe klaar liggen. Ook een lichtere kleur. I ga hem verder pletten en gebruiken als losse poeder.

















Dit is de make-up die ik dagelijks gebruik. Maar in het weekend als ik weg ga met vriendinnen, dan die ik mijn Chanel foundation aan. Over de foundation komt later meer.


Geen opmerkingen: