zaterdag 19 januari 2013

Review: Lush Phoenix Rising

Wat? Badbruizer
Waar te vinden? Lush (Gent)
Prijs: 5,95€

Verpakking: Komt in een zwart/wit papieren zakje. De badbruizer zelf is roze met kleine paarse tinten hier en daar.

Mening: Deze heeft al sinds een aparte geur, maar een aangename geur. Deze badbruizer is mij eerste ervaring met Lush en ik ben aangenaam verrast. Ik stond eigenlijk al versteld bij de kleur van mijn water. Roze!! Echt leuk. Het was heel ontspannend, een bad is altijd wel ontspannend. Maar de badbruizer gaf er nog iets extra aan. Ik heb wel 2 mindere puntjes... Mijn huid kleurde roze, niet dat dit lang bleef. Ook nadat ik mijn water liet weglopen, had mijn bad een roze randje. Ik kreeg het er uiteindelijk wel allemaal af met een huishoud doekje.



Punten: 7/10
Aanrader: Ja. Ook al kleurde mijn huid en bad wat roze, toch zou ik deze terug opnieuw aanschaffen.




Geen opmerkingen: