dinsdag 15 januari 2013

Teleurstelling: Blauwe handtas

Ik had deze tas al eens laten zien in een shoplog. Ik was er zo weg van toen ik ze kocht. Het model, de kleur... Maar eenmaal thuis kreeg ik de rits niet dicht. Kreeg ik ze da wel dicht, ging de rits terug openscheuren. Het is een mooie tas, maar ik heb ze uiteindelijk toch terug gebracht. Ik had er 35€ voor gegeven en had wel verwacht dat de kwaliteit goed ging zijn. Zelf al koop je een tas van 5€, je geeft er geld voor, dus moet het wel in orde zijn.
Ik had al een paar complimentjes gehad over de tas. Jammer, maar ik heb er wel 2 portemonnees voor in de plaats gekregen. Ik ben niet zo iemand die rap gerief terug brengt naar de winkel, dit is eigenlijk de eerste keer. Ik had van alles geprobeerd met de tas om het terug goed te krijgen, maar het hielp niet. De andere modellen van deze tas in de winkel hadden het allemaal. Ik wilde ze eerst nog ruilen voor dezelfde, mar dan in het zwart. Ook daar deed de rits een beetje beu. Nuja, ik ben blij dat ik toch nog andere dingen mocht kiezen.

Geen opmerkingen: