donderdag 17 januari 2013

Welcome 2 My Life (Part 3)


Het is een beetje laat, maar zo zag onze kerstboom eruit. De kerst periode is mijn favoriete periode van het jaar. Spijtig dat die periode zo kort is. 



















Dit vond ik zo schattig. Een klein potje Nutella. Je kon ze krijgen in een paar verschillende kleuren. Ik dacht rood, blauw, goud en zilver. in sommige winkels kan je ze nog steeds vinden.

















Een tijdje geleden deed ik terug een fotoshoot. Ik werk eigenlijk wel een beetje slordig :o Ik zit soms echt te zoeken naar mijn MAC point pot, omdat ik hem ergens gezet heb en tussen al het gerief niet meer terug vind.









Deze moest ik gewoon hebben...




















Zo ga ik naar mijn werk? Niet te veel make-up. Wel foundation en poeder. Voor de rest niets. 

Geen opmerkingen: