donderdag 21 februari 2013

De Stijl Van Kim Kardashian

Kim Kardashian is een mooie vrouw met rondingen. Van Kanye West moest ze toch nog op dieet en haar kledingstijl veranderen. Kanye vond haar kledingstijl te ordinair. 

Kim is 1,59m groot, van opleiding is ze zelf styliste. Toch huurt ze af en toe een styliste in. Ze ziet er altijd verzorgt uit. Maar over naar de kledingstijl. Sinds Kim met Kanye is, is haar stijl heel drastisch veranderd. Toen ik naar foto's op Google keek, zag ik veel meer zwart nu dan vroeger. De foto's hieronder staan niet per jaar. Ze staan door elkaar.





Kim was altijd trots op haar rondingen. 
1 van de mooiste looks die ik ben tegengekomen.
Deze vind ik minder. Niet zo mooi.
Ook 1 van de mindere vind ik.

Op deze jurk heeft Kim heel veel kritiek gehad.
Ik denk persoonlijk 'either you like it or you hate it'
Iets neutraals gecombineerd met een drukke print.
Love it! Dit is iets wat ik ook zou dragen.















Bronnen: Google Afbeeldingen. Chavelli is geen eigenaar van deze foto's.

Geen opmerkingen: