vrijdag 1 februari 2013

Jimmy Choo Eau de Parfum

Begin 2011 werd hij al gelanceerd. Met zijn groene topnoot, z'n hart van tijgerorchidee en zijn basis van tofee en indonesische patchoeli is hij een must have voor de Jimmy Choo lovers. Vrouwelijkheid, luxe en stijl ontmoeten elkaar in een flesje...




Mening:

Ik leerde de parfum kennen doordat ik bij het aankopen van een andere product een staaltje kreeg van deze parfum. Eigenlijk direct was ik weg van de geur. Het is een zoete parfum en die heb ik het liefst van al. Ik was ook al een tijdje opzoek naar een nieuwe parfum. Een parfum waar iedereen wilt van weten de welke je aan hebt. Zeker een aanrader als je graag zoete parfums ruikt.


Prijs:

  • 40 ml = 45€
  • 60 ml = 63€
  • 100 ml = 85,5€




Bronnen: Ici Paris XL en Jimmy Choo

Geen opmerkingen: