maandag 18 februari 2013

Review: Lush Cupcake (Gezichtsmasker)

Naam: Lush Cupcake
Waar te vinden? Lush (Gent,...)
Prijs: 11,45€

Verpakking: Typische Lush verpakking, zwarte pot met draai deksel.

Mening: Na het gebruik van het masker ziet het gezicht niet rood. Breng makkelijk aan. Ik gebruik wel een lepel om het product uit het potje te nemen. Er kunnen nog altijd bacteriën aan je vingers zitten die dan de rest van het product kunnen besmetten. Het product heeft ook geen overheersende chocolade geur. Wel een sterke munt geur. Je kan het heel makkelijk verwijderen. De tweede keer toen ik het gebruikte had ik meer product gebruikt. Toen begon het wel een beetje te irriteren op mijn huid. Less is more...


Voor mij persoonlijk is een fijn laagje beter. (Zoals hierboven)


Tips bij gebruik van het masker:
  • Het masker bewaar je in de ijskast. Het blijft niet zo lang goed en ik ben iemand dat niet zo rap een masker gebruikt. Ik denk om de 2 weken gebruik ik wel eens een masker. Het beste wat je kan doen is ze dan invriezen. Als je bij Lush gaat krijg je altijd een paar staaltjes, gebruik die potjes om je product in te vriezen. 
Ik heb 3 kleine potjes in de diepvries gestoken. 1 potje is voldoende voor 1 maal een masker aan te brengen.

Hierboven zie je wat je allemaal nodig hebt om het product in te vriezen. Ik steek alle kleine potjes samen in zakje. 
  • Als je het product in de ijskast bewaard, zorg er dan voor dat het rechtstaat. Er kan een beetje van het product uitlopen.

Geen opmerkingen: