maandag 21 april 2014

5 Beauty Producten Waar Ik Niet Zonder kan.

We kennen het allemaal wel... Producten waar we echt niet zonder kunnen. Onze favorieten... Ik laat vandaag aan jullie zien welke 5 beauty producten ik echt niet zou kunnen missen.

Foundation: Zonder dit kan ik echt niet. Het is wel niet dat ik niet buiten kom zonder. Om te gaan werken bijvoorbeeld doe ik geen foundation aan. Enkel als ik iets doe met vrienden of als ik uitga.  Het liefste van al heb ik graag een dekkende foundation. Ik heb nogal last van puistjes (en ja I know dit is dan niet goed), maar ik vind het mooier als deze een beetje verstopt zitten. 

Favoriet: My all time favorite is dan ook de MAC Studio Fix Fluid SPF 15. Wil je ook echt iets dekkends neem dan deze. Hij kost 30€, maar dan koop je er ook nog best een pompje bij. Deze zit niet standaard bij de foundation. Een pompje kost iets minder dan 5€ dacht ik, maar zo kan je wel veel meer product uit het flesje halen. 









Blush: Het maakt je look gewoon zoveel mooier. Ook al draag je geen oogschaduw, mascara, etc... Het is gewoon zoveel mooier. Vroeger vond ik wel van niet! Voor ik mijn cursus make-up artist deed, vond ik dat eigenlijk enkel iets voor oudere dames. Maar nu... Als ik geschminkt ben nooit zonder blush!

Favoriet: MAC Fleur Powder. 21,50€ als je de blush koopt in een apart potje. 18,50€ als je de blush koopt voor in een palette. 







Bodylotion: Het verzorgt je huid, maakt het zacht en geef toe mooie benen met een subtiele glow is toch zoveel mooier dan droge benen... 

Favoriet: Zwitsal Bodylotion. Ik ben eigenlijk vooral zot van de geur van deze bodylotion. Ik wissel wel af en toe van bodylotion. Nu bijvoorbeeld gebruik ik deze, maar als hij op is gebruik ik weer een andere. Na een tijdje is het gelijk of je het een beetje beu bent. De bodylotion kost 5,49€ 









Parfum: Het heeft altijd wel iets als je iemand tegenkomt en die persoon ruikt lekker. 

Favoriet: Thierry Mugler Alien. Ik was al een heel tijdje op zoek naar een parfum voor als ik uitga. Zo een parfum waarvan je denkt als je hem ruikt dat je direct wil weten wie hem aanheeft en wat het is. Deze parfum is zo zalig en ik herken de parfum direct als iemand hem aan heeft. Voor 30 ml betaal je 59,40€ (Ici Paris XL) Een iets duurdere parfum wel, maar zeker zijn geld waard.







Lip scrub: Ik haat "losse" velletjes op m'n lippen en meestal als ik weg ga, doe ik lipstick aan. Velletjes en lipstick gaan niet samen. Daarom als ik uitga scrub ik altijd eerst m'n lippen.

Favoriet: Lush Bubblegum. Deze kost 9,65€


Geen opmerkingen: