zaterdag 26 april 2014

Review: Lush Ultrabalm

Wat? Multifunctionele balsem voor droge en beschadigde plekjes op je lichaam. (Bv: Lippen, ellebogen, nagelriemen)
Waar te vinden? In alle Lush winkels.
Prijs: 15,75€ voor 45g.

Extra info: Op basis van natuurlijke producten. De Ultrabalm is gemaakt van biologische, koudgeperste jojoba olie, candelilla wax en rose wax. Bevat geen parfum.

Verpakking: Metalen tin. Niet zo spectaculair. Een gewone simpele verpakking wat we dan ook gewoon zijn van Lush.

Mening: Ik gebruik het 's avonds voor het slapen gaan, dan doe ik een beetje van het product op men ellebogen. Ik heb dit ondertussen al meer dan 3 weken gedaan en mijn ellebogen voelen super zacht aan, daarvoor waren ze ruw. Wat ik wel iets minder vind aan de Ultrabalm is de geur. Het heeft een heel sterke geur, er zit namelijk parfum verwerkt in de Ultrabalm. Maar als je weet dat de Ultrabalm z'n werk goed doet neem je er die geur er maar al te graag bij. De geur doet me aan iets denken, maar ik kan niet opkomen op wat.

Aanrader? Ja zeker. Ik gebruik hem nu enkel voor men ellebogen, maar je kan de Ultrabalm voor zoveel meer gebruiken. Ik denk aan mensen die vaak een kapotte lip hebben, vaak droge plekje op hun lichaam, enz. ... Je kan zoveel kanten uit met dit product.

De structuur van de Ultrabalm is niet dik, maar ook niet te lopend. Het laat een subtiel laagje achter als je het aanbrengt, maar na een tijdje trekt het mooi in.



















Klik hier voor de naar de website van Lush te gaan.

Geen opmerkingen: