vrijdag 2 mei 2014

Review: Onyx Peel Off Masker Met Komkommer

Wat? Gezichtsmasker voor de normale tot vette huid.
Waar te vinden? Action.
Prijs: 0,82€ (2 maskers elk 10ml)

Extra Informatie: Zachte peeling, belooft dat je een frisser gezicht zult hebben na het verwijderen van het masker.

Gebruik: 
1. Gezicht schoonmaken; ik gebruuik water. Gewoon het gezicht eens verfrissen en afdrogen.
2. Masker aanbrengen, fijne laag op gezicht en hals.
3. Masker na 10-20 min verwijderen. Resten die op het gezicht achterblijven kan je verwijderen met water.

Mening: De huid voelt zacht aan, maar dat frisse gevoel heb ik niet echt. Het voelt fris aan als het masker op je gezicht aangebracht is, maar als het masker er af is niet echt. Het masker gaat er heel makkelijk af. Op sommige plaatsten was er wel een kleine prikkelende irritatie, maar deze duurde maar heel even. De huid ziet niet rood na gebruik, wat ik bij sommige andere maskers wel heb. De geur is ook niet zo geslaagd, naar mijn gevoel.

Aanrader: Twijfel... Ik zou het niet laten om het nog eens te kopen. Ook al is het niet zo'n spectaculair masker. Als je heel veel last hebt van acne dan gebruik je dit masker misschien best niet. Op plaatsten waar ik een puistje heb, begon het licht te prikkelen.




Masker aangebracht op de huid.

Geen opmerkingen: