woensdag 7 mei 2014

Review: MAX Blush In Bruin

Waar te vinden? Action
Prijs: 0,99€

Verpakking: Niet zo speciaal. Er zit wel een spiegeltje in en een powder puff. Wat ik zelf eigenlijk niet gebruik en zeker niet bij blush. Ik gebruik liever een borstel, daarmee kan je alles beter blenden.

Mening: Heel veel pigmenten. Toen ik de blush voor de eerste keer gebruikte nam ik een beetje te veel op men borstel, ik dacht namelijk dat de pigmentatie niet zo spectaculair ging zijn. Met ander woorden, als je hem gebruikt heb je niet veel nodig, dus voorzichtig bij het aanbrengen. De blush brokkelt wel, dus oppassen voor morsen op kledij als je je opmaakt.

Aanrader: Ja, als je opzoek bent naar iets dat niet duur is en ook werkt. Dan is deze blush zeker een aanrader.




Een leuk feitje, de blush is proefdiervrij.


Geen opmerkingen: