maandag 9 juni 2014

Review: Beauty Essentials Bodytrimmer

Wat? Klein scheerapparaat voor gezichtshaar, nek en bikinilijn.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 4,99€

Verpakking: Je kan kiezen tussen verschillende patronen. Ik koos voor een patroon met bloemen.

Mening: Er zit een extra opzet stukje bij, maar deze moet je apart bewaren. Voor mij is dat een minpuntje, want zoiets kan je rap verliezen. Gaat heel zacht over de huid. Ik gebruik het apparaat voornamelijk om eens vlug de wenkbrauwen bij te werken. Het doet geen pijn, wat ik bij mijn vorige wenkbrauw scheermesje wel soms had. Neemt niet veel plaats in. In het begin is het een beetje wennen hoe je het apparaat het best vastneemt. Oppassen met brute bewegingen of er zijn haartjes weg die niet weg moeten.

Aanrader: Ja. Handig voor mee te nemen op reis.


Geen opmerkingen: