dinsdag 10 juni 2014

Swatch: Catrice Intensif'eye Wet & Dry Shadow 010 Black Or White Swan?!


Wat? Ooggschaduw die je zowel nat als droog kunt gebruiken.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 3,89€

Verpakking: Doorzichtig. Doordat het doorzichtig is, valt deze oogschaduw direct op. Ik wilde het meteen meenemen.

Mening: Sowieso gebruik ik oogschaduw nat als ze een speciaal effect hebben. De pigmentatie is dan veel mooier. Wat je ook op bovenstaande foto kunt zien. Ik was super benieuwd naar de oogschaduw toen ik deze zag liggen. Ik heb er geen spijt van dat ik deze gekocht heb, het effect is super mooi. Blijft goed zitten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een oogschaduw basis heb gebruikt. Toen ik de oogschaduw er wilde afhalen, zat alles nog perfect. De oogschaduw kan je goed blenden. Let wel op: als je de oogschaduw nat gebruikt moet je rap werken. Eenmaal droog kan je niet zo goed meer blenden. 

Aanrader: Ja, leuk voor een avondje uit. 





Op het einde van de avond. Zit nog helemaal perfect.

Geen opmerkingen: