dinsdag 3 juni 2014

Review: MAC Gentle Off Eye And Lip Make-up Remover

Wat? Product om je oog en lip make-up te verwijderen.
Waar te koop? MAC Cosmetics (Zowel in de winkel als online)
Prijs: 20€

Extra informatie: Combinatie van oliën en water. Verwijdert zelfs de hardnekkigste waterproof mascara en lip kleur.

Verpakking: Zwarte dop, roze fles.

Mening: Make-up komt er heel makkelijk af. Zeker het product niet over het hele gezicht gebruiken. Er zit olie in, wat misschien wat te agressief kan zijn voor je gezicht. Dat heb ik toch, als ik dit product over men hele gezicht zou gebruiken, heb ik de volgende morgen een puistje. Ik laat eerst een watje met wat product rusten op men ogen en dan haal ik het eraf in 1 beweging. De kleine restjes haal ik eraf met een wattenstaafje waar ook een beetje product op zit.

Aanrader? Ja, in de week draag ik niet echt foundation, maar soms wel eens wat oogschaduw. Dit product maakt het heel makkelijk om oog make-up eraf te halen.

Geen opmerkingen: