zondag 29 juni 2014

Swatch: Catrice Candy Shock Multicolour Blush C01 Sugar Shock


Wat? Blush.
Waar te koop? Kruidvat.
Prijs: 4,59€

Verpakking: Doorzichtig, niet zo speciaal.

Mening: Ik zag deze blush liggen in de winkel en dacht meteen... Ik moet deze hebben. Ik vond de blush zo mooi. Maar... wanneer ik deze testte was het gelijk of er geen blush was aangebracht... Van een subtiele blush gesproken... Deze is heel subtiel. Ik heb wel een iets donkere huid (zonnebank), maar ik denk dat deze blush perfect is voor dames met een lichte huid. Mijn huid is te donker voor deze blush. Voor de swatch op men hand heb ik ook een paar keer over de blush moeten gaan.

Aanrader: Ja en neen. Bij mij zie je de blush niet, bij mensen met een lichtere huid zou deze blush misschien wel een aanrader zijn. Helaas... Is deze niet meer te verkrijgen. 




Geen opmerkingen: