maandag 28 juli 2014

Summer TAG (beautylab.nl)

Ik neem niet zo rap een tag over, maar deze kan ik niet laten om gewoon maar even te lezen. Dus neem ik deze tag over... Veel leesplezier.

1) Vertel eens iets over je allergrootste vakantie crush?
- Ik heb nooit echt een crush gehad. Ik was meestal mee met ouders op reis of met school. Tijdens een reis met school heb ik wel eens een kleine crush gehad. We waren met school op uitwisselings project in Spanje Zaragosa, daar in een jeugdherberg liep er een super mooi en vriendelijke jongen rond. Maar meer dan 1 gesprek is er niet van gekomen.

2) Wat is je meest legendarische zomerherinnering?
- Wel eigenlijk is het iets super grappig. Vorig jaar ben ik voor de eerste keer met men beste vriendin op reis geweest. 'S morgens voor we gingen zonnen, smeerden we ons altijd in. Mijn vriendin gebruikte een olie, dus ik vraag waarom gebruik je een olie. Waarop zij antwoord: je bruint daar rapper van en deze is 10 SPF men andere is 50 SPF, dan heb ik een beetje 60. Op dat moment kon ik niet meer. Het was zo hilarisch en 1 van de momenten dat ik nooit zal vergeten. Af en toe en nu zeker met de zomer, komen e terug op dit moment en blijven we gewoon lachen.

3) Noem je top 3 ijsjes.
1. Ben & Jerry's cookie dough.
2. Stracciatella en het liefst van de Australian Ice Cream.
3. Magnum met Champagne

4) Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?
- Mijn reis naar het La Blanche Resort in bodrum samen met men beste vriendin.

Bron foto: La Blanche Resort

5) Wat doe je als je vakantie viert in eigen land?
- Vooral veel dingen doen met men vrienden en het leuke is dat min verlof samen valt met de Gentse Feesten.

6) Noem je favoriete zomerkledingstuk, zomerliedje en zomerdrankje.
- Mijn favoriete zomerkledingstuk is een short. Zomerliedje is summertime van Karl Wolf. Maa rik heb eigenlijk nog wel een leuk zomerliedje... Dat is Vybz Kartel ook met Summertime, maar helaas lukte het niet om het clipje hieronder te plaatsen. En favoriete zomerdrankje is Nestea witte perzik. 

Bron: Youtube

7) Wat is je favoriete zomersnack?
- Fruit! 

8) Noem je favoriete zomer parfum, lipstick en nagellak.
- Parfum: Giorgio Armani Acqua Di Gioia.
- Lipstick: Geen gekleurde, maar liever eentje dat gewoon een subtiele glans geeft. Tenzij een nude kleur. 
- Nagellak: Nagellak gebruik ik niet. Ik heb meestal gelnagels. Ik heb in de zomers graag een fel oranje kleur. 

9) Wat vind jij het grootste nadeel aan de zomer?
- Zweten :s en ook zo van die dagen dat je gewoon niets wilt doen omdat het zo warm is. Verder zal ik niet klagen. I Love Summer.

10) Vertel eens iets over je meest dierbare vakantie herinnering.
- Dat was zonder twijfel men reis vorig jaar naar Turkije met men beste vriendin Steffi. Het was onze eerste reis zonder ouders. Echt op ons eentje... Maar die reis heeft ons wel dichter naar elkaar gebracht. 



Geen opmerkingen: