zondag 16 december 2012

Welcome 2 My Life (Part 1)

Een video aan he bijwerken. Ik gebruik als programma Windows Live Movie Maker. Ik zou niet weten met welk programma ik het anders zou kunnen doen en ik ken het programma ook al een beetje. 

Voor de facebook pagina van Chavelli Impero voeg ik veel foto's samen. Daarvoor gebruik ik Photoscape. Ook tekst in foto's zetten doe ik met dit programma.

Voor ik een video opneem, stijl ik altijd mijn haar. Ik heb van nature krullen in mijn haar en vind dit niet zo mooi. Hier heb ik ook geen make-up aan.

Een beetje research doen. Ik had al heel veel gehoord over deze collectie en vond dat het wel een artikel waard was. Nu wil ik wel nog altijd een nagellak uit deze collectie!! Dat word dan maar weer eens gaan shoppen. (Zoveel ga ik niet gaan shoppen, ik ga super graag naar Gent. Ik denk vooral omdat ik daar alles weet zijn.)

Geen opmerkingen: