zondag 16 december 2012

Welcome 2 My Life (Part 2 (Visagie koffer))

Normaal in Welcome 2 My Life laat ik allemaal foto's zien van hoe mijn dagen eruit zien en foto's van leuke dingen. Deze is anders. Gisteren had ik een visagie opdracht en ik wil graag aan jullie laten zien hoe ik men producten meeneem enz... Meer een organisatie artikel eigenlijk. 

De klant vroeg een neutrale make-up, eigenlijk gewoon een dag make-up. Doordat ik dit wist, moest ik ook niet met al men gerief sleuren. Ik kon eigenlijk alles gewoon in men Oilily zak steken en met de fiets gaan. Even alle producten die ik nodig had en meegedaan heb op een rij... (Uitleg onder de foto's)


Dit is wat ik meegedaan heb van verzorging, ontschminking en foundation. Ik kende de persoon, dus wist ik ook welke kleuren van foundation ik ging nodig hebben. De Olaz ontschminkingsdoekjes gebruik ik voor de make-up wordt aanbracht, om al het vuil en eventueel resten van make-up te verwijderen. Wel doe ik voor ik begin met schminken en dus nog voor de Olaz ontschminkingsdoekjes een foundation test. Dat is een gewone test om te kijken welke kleur er perfect bij de huid past. De Mac Gentle Off Eye And Lip gebruik ik om eventuele foutjes te corrigeren.

2 poeders van MAC.

Blush. Ik had er wel een aantal mee, je weet ook nooit welke kleur de klant mooi zal vinden.

Oogschaduw. Again, je weet nooit welke kleuren de klant mooi zal vinden. Wel had ik voornamelijk neutrale kleuren meer. (Hier liggen ook 2 lipstick/lipgloss paletten bij)

Lipgloss + Mac lip verzorging en Mac concealer. 

Mascara

Oogpotloden, gel liner, liquid eyeliner en poeder eyeliner.

Vochtige doekjes. 


Borstels

De borstels die ik gebruikt heb, steek ik altijd in dit etui. Dat is gewoon handiger omdat ik dan weet dat ik enkel deze moet wassen.

Voila, dat was het zo'n beetje. Voor workshops neem ik natuurlijk al men gerief mee. Deze was gewoon goed op voorhand besproken wat voor make-up het ging zijn en kon ik dingen die ik totaal niet nodig zou hebben, gewoon thuis laten. Ik mot wel zeggen, dit was de eerste keer dat ik niet alles meenam. Normaal neem ik echt alles mee, gewoon zodat ik eet dat ik niets zou kunnen vergeten. 100 keren heb ik wel alles overlopen of ik niets vergeten was.

Geen opmerkingen: