donderdag 14 februari 2013

Nivea Lip Butter Raspberry Rosé

Als je sensuele en mooie lippen wilt moet je volgens Nivea hun nieuwe lip butters gebruiken. De lip butters zijn nieuw en komen in 3 verschillende soorten genaamd: Raspberry Rosé, Original en Macadamia. Vandaag heb ik het over de Raspberry Rosé...

Normaal heb ik het niet echt voor lip buttter, maar deze wilde ik echt super graag uittesten. De Lip butter kost 3,99€ en is te verkrijgen bij het Kruidvat.

De lip butter bevat karité boter wat de huidcellen hydrateert en herstelt. Amandel hebben ze aan de lip butter toegevoegd voor z'n zachte kenmerken. Hydra IQ voor z'n intesieve hydratatie en Aroma voor een lichtgekleurde gloed. Met andere woorden een hemelse lip verzorging.

Mening: Ik raad hem zeker aan. Hij reukt heel erg lekker. Een subtiele geur. Hij is ook niet te vettig. Sowieso hou ik niet van te plakkerige lip producten en deze kan ik heel goed verdragen. De lip butter geeft ook een mooie glans aan de lippen, maar verkleurd ze niet. Hij is super handig om mee te nemen in je tas. Zeker een aanrader.


Bronnen: Nivea

Geen opmerkingen: