donderdag 14 februari 2013

T-shirt Bedrukken (Met Hema Transfer Papier)

Meestal als ik ga shoppen, heb ik zo al een beetje in mijn hoofd wat voor dingen ik wil kopen. Als ik dan een T-shirt in gedachte heb is de kans groot dat ik nooit vind wat ik wil. Daar heb ik een oplossing voor... Zelf dan maar je T-shirt bedrukken. Lees verder om te weten hoe je dit moet doen en wat je nodig hebt.

Nodig:
  • Afbeelding van het internet; zorg voor een goede kwaliteit en zorg dat je de afbeelding in spiegelbeeld zet.
  • Witte T-shirt. (Op donkere zal je het wit zien)
  • Printer. (Injekt)
  • Hema t-shirt transfer papier. 6,95€
  • Strijkplank.
  • Strijkijzer.
  • Schaar.
  • Bakpapier.


Volgorde van werking:
1) Print de afbeelding af op het transfer papier en knip dit dan uit. Zo dicht mogelijk bij de afbeelding, maar niet te dicht anders zou je bij het afhalen van het transfer papier een stuk van de afbeelding mee hebben.









2) Leg de afbeeling op je t-shirt op de plek waar je ze erop wilt strijken.













3) Leg er bakpapier over.















4) En strijken maar!



















5) Op ene bepaald moment zal het transfer papier aan je t-shirt kleven. Nu is het belangrijk dat je het helemaal laat afkoelen. Pas dan kan je het papier er afhalen. En klaar!

Geen opmerkingen: